جذب ۱۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استثنايي

آگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، استخدام هاي آموزش و پرورش ، جديدترين اگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، جذب نيرو در آموزش و پرورش

جذب ۱۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استثنايي

۳۵۱ بازديد

رئيس سازمان آموزش و پرورش كودكان استثنايي وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اينكه تا سال آينده ۱۰۰۰ نفر از مجموعه استثنايي بازنشسته مي‌شوند، براي جذب اين تعداد بايد آزمون استخدامي برگزار شود.
به گزارش افكارنيوز، مجيد قدمي رئيس سازمان آموزش و پرورش كودكان استثنايي وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اين پرسش كه «آيا كمبود نيروي انساني در آموزش و پرورش استثنايي وجود دارد و ميزان خروجي از اين سازمان چطور است؟»، اظهار داشت: يكي از معضلات و دغدغه‌هاي كنوني، موضوع كمبود نيروي انساني است.
وي افزود: امسال ۶۰۰ نفر از آموزش و پرورش استثنايي خارج خواهند شد و در اين خصوص مكاتباتي هم داشته‌ايم، ضمن اينكه در مجموع امسال و سال آينده حدود يك هزار نيروي بازنشسته خواهيم داشت.
قدمي با تأكيد بر اينكه بايد مجوز استخدام در آموزش و پرورش استثنايي دريافت كنيم، خاطرنشان كرد: بايد به ازاي اين يك هزار نفر، يك هزار نفر استخدام كنيم و درخواست براي جذب اين تعداد را ارائه داده‌ايم؛ دغدغه اصلي بنده اين است كه بتوانم نيرو جذب كنم.
وي ادامه داد: امكان جا به جايي نيرو هم نداريم، زيرا تراكم دانش‌آموزان در كلاس ۶ تا ۱۱ نفر است و بالاتر از آن كيفيت را از دست مي‌دهيم؛ نكته ديگر اينكه تقريبا ۹۰ درصد كادر آموزش و پرورش استثنايي خانم هستند، زيرا جنس اين كار نياز به عاطفه دارد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش كودكان استثنايي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه به دنبال آن هستيم تا بخشي را از طريق دانشگاه فرهنگيان جذب كنيم و بخشي را بايد از طريق استخدام وارد كنيم، گفت: براي مهر امسال ۱۳۰ نفر از طريق دانشگاه فرهنگيان وارد آموزش و پرورش استثنايي مي‌شوند و در مجموع امسال ۴۵۰ نفر كمبود نيرو داريم.
قدمي با اشاره به اينكه اگر رديف استخدام دريافت كنيم آزمون استخدامي برگزار مي‌كنيم، تصريح كرد: نيروهاي توانبخشي و گفتار درماني را از طريق نيروهاي طرحي مي‌گيريم و مابقي را از طريق آزمون استخدامي جذب مي‌كنيم؛ به دنبال آن هستيم كه از سرباز معلمان با رشته‌هاي استثنايي هم استفاده كنيم.

افكار نيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.