زمان برگزاري آزمون استخدامي براي ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

آگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، استخدام هاي آموزش و پرورش ، جديدترين اگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، جذب نيرو در آموزش و پرورش

زمان برگزاري آزمون استخدامي براي ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

۴۱۲ بازديد

مديركل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش زمان و ضوابط برگزاري آزمون استخدامي براي ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش را تشريح كرد.
سيدحسن حسيني مديركل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس در پاسخ به اين پرسش كه «تعداد دقيق رديف استخدامي سال جاري، چگونگي و زمان آزمون آموزش و پرورش چطور است؟»، اظهار داشت: امسال ۱۰ هزار رديف استخدامي براي جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌هاي ديگر دريافت كرديم.
وي افزود: در تاريخ ۳۰ مردادماه سال جاري مجوز اين ۱۰ هزار رديف استخدامي را از سازمان امور اداري و استخدامي دولت دريافت كرديم.
حسيني با بيان اينكه بايد آگهي استخدام در اين خصوص تنظيم و صادر شود، خاطرنشان كرد: پس از تهيه و تنظيم، اين آگهي بايد به تأييد سازمان امور اداري و استخدامي برسد و سپس بايد با سازمان سنجش آموزش كشور به توافق برسيم.
وي اضافه كرد: قاعدتاً خود سازمان امور اداري و استخدامي بايد با آنها توافق كند، از طرفي آگهي استخدام را آموزش و پرورش بر اساس ضوابط، مشخصات، تعداد، جنسيت و جاهايي را كه مي‌خواهد نيرو تخصيص دهد در پرتالي كه براي اين موضوع تهيه مي‌شود، وارد مي‌كند.
مديركل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش با تأكيد بر اينكه پذيرش نيرو در آموزش و پرورش بوم از بوم خواهد بود، تصريح كرد: براي اينكه كمتر دچار جابه‌جايي و معضلات اين چنيني شويم، به صورت بوم از بوم نيروها را جذب مي‌كنيم.
وي افزود: نيروهاي مازاد آموزش و پرورش اكثراً در كلان شهرها مانند تهران، مشهد، اصفهان و شيراز هستند زيرا استخدام در گذشته به اين شكل نبوده است و در شهرهاي توسعه يافته مازاد نيرو و در مناطق كمتر توسعه يافته با كمبود نيرو مواجه هستيم.
حسيني با بيان اينكه در آزمون استخدامي سال گذشته حتي يك مورد هم نداريم كه حق فردي ضايع شده باشد، گفت: ادعا نمي‌كنم در آزمون استخدامي سال گذشته اشكالي وجود نداشت اما اين ادعا را مي‌كنم كه خلاف قانون پيش نرفتيم.
وي افزود: تمام موارد قانوني را در آگهي استخدام سال گذشته آورديم و اشكالاتي كه در آن زمان بود را يادداشت كرديم تا در آزمون استخدامي سال جاري، اين مشكلات را رفع كنيم.
مديركل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش عنوان كرد: با توجه به اينكه در اواخر مردادماه مجوز استخدام را دريافت كرديم لذا مدت زمان كافي براي برگزاري اين آزمون تا پايان تابستان فراهم نيست ضمن اينكه بايد اين موضوع هر چه زودتر انجام شود زيرا پذيرفته شدگان بايد يكسال دوره آموزشي را سپري كنند تا مهر سال آينده وارد مدارس شوند.
حسيني در پاسخ به اين پرسش كه «آيا آزمون استخدامي آموزش و پرورش در پاييز امسال برگزار مي‌شود؟»، گفت: تلاش بر اين است كه پاييز امسال آزمون استخدامي براي ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش برگزار شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.