پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي نگران آزمون جامع نباشند

آگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، استخدام هاي آموزش و پرورش ، جديدترين اگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، جذب نيرو در آموزش و پرورش

پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي نگران آزمون جامع نباشند

۵۵۶ بازديد

رئيس مركز برنامه‌ريزي، منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه جنبه‌هاي مثبت آزمون جامع بسيار است گفت: به دانشجويان و پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي توصيه مي‌كنم كه نگران آزمون جامع نباشند.
محمدحسين سليمي جهرمي رئيس مركز برنامه‌ريزي، منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پروش خبرگزاري فارس، در خصوص آخرين وضعيت پرداخت وام به پذيرفته شدگان آزمون استخدامي اين وزارتخانه(ماده ۲۸)، اظهار داشت: مقرر شده است كه بخشي از هزينه‌هاي دوره آموزشي از طريق وام اخذ شود كه بخش معاونت توسعه مديريت در حال پيگيري اين امر در بانك‌هاست و اين موضوع محقق مي‌شود.
وي در پاسخ به پرسشي پيرامون نگراني دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگيان و پذيرفته شدگان آزمون استخدامي از آزمون جامع، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگيان به موجب مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي تنها مرجع تأمين نيروي انساني آموزش و پرورش است و اين دانشگاه به ۲ صورت آموزش به دانشجو معلمان طي دوره چهار ساله و نيز دانش آموختگان ساير دانشگاه‌ها طي دوره يك ساله، نيرو تربيت مي‌كند.
سليمي جهرمي ادامه داد: مقرر شده است كه هر ۲ گروه، بعد از طي دوره آموزشي، يك آزمون ارزيابي پاياني داشته باشند تا بعد از كسب حد نصاب لازم، گواهي صلاحيت حرفه اي كه مجوز ورود به كلاس درس است به آنها داده شود.
وي با بيان اينكه ارزيابي نهايي به شكل‌هاي مختلف انجام مي‌شود، گفت: اين ارزيابي به صورت كتبي، عملكردي و فعاليت‌هايي كه دانشجو در طول دوره تحصيل و آموزش داشته است بوده و خيلي مشكل براي اين موضوع نيست و دانشجويان مي توانند از سد آن بگذرند.
رئيس مركز برنامه‌ريزي، منابع انساني و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اين پرسش كه «اگر دانشجويي حد نصاب لازم در اين آزمون را كسب نكند، تكليفش چيست؟»، تصريح كرد: اين آزمون، جنبه كيفيت بخشي به كار است كه هم براي دانشجويان و هم براي دانش‌آموزان مفيد است و جنبه‌هاي مثبت آن بسيار است.
وي با بيان اينكه رويكرد ـموزش و پرورش اين است كه دانشجويان بتوانند آموزش‌هاي معلمي را كه گذرانده‌اند، كاربردي كنند، افزود: به دانشجويان و پذيرفته شدگان آزمون استخدامي، توصيه مي‌كنم كه نگران آزمون جامع نباشند و اگر حد نصاب لازم را كسب نكنند به آنها فرصت داده مي‌شود و با پروژه و يا اقدامات ديگري، كمكشان مي‌كنيم تا مشكلي پيش نيايد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.