آرشیو خرداد ماه 1395

آگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، استخدام هاي آموزش و پرورش ، جديدترين اگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، جذب نيرو در آموزش و پرورش

معلم حق التدريس جذب مي‌كنيم

۳۱۳ بازديد

خبرگزاري صدا و سيما: وزير آموزش و پرورش: آموزش و پرورش امسال بر اساس نياز خود معلم حق التدريس جذب خواهد كرد.
 علي اصغر فاني در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما افزود: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نيز تعدادي از معلمان آزاد و مربيان پيش معلم حق التدريس جذب مي‌كنيمدبستاني در آموزش و پرورش مشغول به تدريس خواهند شد.
 وي گفت:‌ بخشي از كمبود نيرو در آموزش و پرورش را نيز امسال با اضافه كاري معلمان رسمي به صورت حق التدريسي جبران خواهيم كرد.
 فاني به تعداد معلم حق التدريس جذب شده اشاره نكرد و افزود: ساماندهي نيروي انساني در آموزش و پرورش از دو ماه پيش شروع شده است و تا دو ماه ديگر اين ساماندهي به پايان مي رسد و با مشخص شدن تعداد معلمان موردنياز تعداد معلم حق التدريس جذب شده مشخص خواهد شد.
 وزير آموزش و پرورش تاكيد كرد: پيشنهاد استخدام ۲۰ هزار نفر را در آموزش و پرورش به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور داده ايم كه شامل ۱۰ هزار نفر از طريق دانشگاه فرهنگيان و ۱۰ هزار نفر نيز فارغ التحصيلان ساير دانشگاه ها خواهد بود.
 فاني گفت: تلاش مي كنيم آزمون استخدامي امسال زودتر برگزار شود و فارغ التحصيلان دانشگاه ها با مدرك كارشناسي و بالاتر بتوانند در اين آزمون شركت كنند.
 وي به رتبه بندي معلمان اشاره كرد و افزود: معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندي خواهند شد و احكام آن ها صادر مي شود و افزايش حقوقي طبق رتبه كسب شده خواهند داشت و ساير كاركنان آموزش و پرورش نيز مشمول افزايش حقوق هرساله كاركنان دولت خواهند شد.