معلم حق التدريس جذب مي‌كنيم

آگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، استخدام هاي آموزش و پرورش ، جديدترين اگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، جذب نيرو در آموزش و پرورش

معلم حق التدريس جذب مي‌كنيم

۳۱۴ بازديد

خبرگزاري صدا و سيما: وزير آموزش و پرورش: آموزش و پرورش امسال بر اساس نياز خود معلم حق التدريس جذب خواهد كرد.
 علي اصغر فاني در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما افزود: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نيز تعدادي از معلمان آزاد و مربيان پيش معلم حق التدريس جذب مي‌كنيمدبستاني در آموزش و پرورش مشغول به تدريس خواهند شد.
 وي گفت:‌ بخشي از كمبود نيرو در آموزش و پرورش را نيز امسال با اضافه كاري معلمان رسمي به صورت حق التدريسي جبران خواهيم كرد.
 فاني به تعداد معلم حق التدريس جذب شده اشاره نكرد و افزود: ساماندهي نيروي انساني در آموزش و پرورش از دو ماه پيش شروع شده است و تا دو ماه ديگر اين ساماندهي به پايان مي رسد و با مشخص شدن تعداد معلمان موردنياز تعداد معلم حق التدريس جذب شده مشخص خواهد شد.
 وزير آموزش و پرورش تاكيد كرد: پيشنهاد استخدام ۲۰ هزار نفر را در آموزش و پرورش به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور داده ايم كه شامل ۱۰ هزار نفر از طريق دانشگاه فرهنگيان و ۱۰ هزار نفر نيز فارغ التحصيلان ساير دانشگاه ها خواهد بود.
 فاني گفت: تلاش مي كنيم آزمون استخدامي امسال زودتر برگزار شود و فارغ التحصيلان دانشگاه ها با مدرك كارشناسي و بالاتر بتوانند در اين آزمون شركت كنند.
 وي به رتبه بندي معلمان اشاره كرد و افزود: معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندي خواهند شد و احكام آن ها صادر مي شود و افزايش حقوقي طبق رتبه كسب شده خواهند داشت و ساير كاركنان آموزش و پرورش نيز مشمول افزايش حقوق هرساله كاركنان دولت خواهند شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.