ورود ۴ هزار نيروي تربيت بدني به مدارس در سال تحصيلي آينده

آگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، استخدام هاي آموزش و پرورش ، جديدترين اگهي هاي استخدام آموزش و پرورش ، جذب نيرو در آموزش و پرورش

ورود ۴ هزار نيروي تربيت بدني به مدارس در سال تحصيلي آينده

۲۷۶ بازديد

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ورود ۴ هزار نيروي تربيت بدني و سلامت به مدارس كشور در سال تحصيلي آينده خبر داد.
مهرزاد حميدي معاون تربيت بدني و سلامت وزارت  آموزش و پرورش  در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص تأمين نيروي انساني در حوزه تربيت بدني و سلامت براي سال تحصيلي آينده گفت: قريب به ۴ هزار نيروي تربيت بدني از اول مهر به جمع معلمان تربيت بدني اين مدارس مي پيوندند. فارغ التحصيلان رشته تربيت بدني كه در دانشگاه فرهنگيان تحصيل كردند جزو اين گروه قرار دارند.
وي در ادامه با اشاره به اينكه تأمين نيروي انساني كارآمد از اهميت بسزايي برخوردار است اظهار كرد: در صورتي كه آموزش و پرورش برنامه اي براي تأمين نيروي انساني در نظر بگيرد به طور قطع نيروي تربيت بدني و سلامت جزو  سهميه ها منظور شده و براي اخذ مجوز آن  تلاش مي كنيم.
حميدي با اشاره به اينكه با اين تعداد نيرو براي ساماندهي ساعت تربيت بدني در مدارس برنامه ريزي انجام شده است گفت: براي توانمندسازي ارائه الگوهاي برتر تدريس دوره هاي آموزشي ويژه نيروهاي تربيت بدني در تابستان در نظر گرفته شده است.
معاون تربيت بدني سلامت وزارت آموزش و پرورش بيان كرد: در تابستان علاوه بر توجه به ارتقاي عملكرد نيروي انساني به بحث فضا و تجهيزات ورزشي نيز  نگاه ويژه اي شده و در جهت ارتقاي كيفيت آن برنامه هاي متفاوتي داريم.
وي يادآور شد: در پروژه مهر نيز تجهيز فضاهاي ورزشي يكي از رويكرد هاي اصلي به شمار مي رود بنابراين با توجه به افزايش ساعت درس تربيت بدني در مدارس و اقدامات انجام شده براي كيفيت بخشي آن چشم اندازي مثبت از وضعيت تربيت بدني براي سال تحصيلي آينده پيش‌بيني مي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.